מפגשי אימון אישי ישיר או מקוון

במהלך הפגישה הראשונה יציג הנועץ את סיבת הגעתו לאימון ומתוכה נוכל לגבש יחד מטרות ותכנית פעולה להעריך את מספר המפגשים ואת תרומת השאלון כמענה לסיבת הצורך שלו בשינוי. הפגישה תתקיים בזום או ישירות בהתאם לנוחות הלקוח.

ניתוח אבחון אישי לפי מודל MBTI

לאחר מילוי שאלון MBTI ינתן לנועץ אבחון מפורט של פרופיל אישיותו תאור חוזקותיו לצד חולשותיו מתוכו נוכל לדון בצרכיו לשינוי ולגבש תכנית פעולה הולמת ביותר את סגנונו האישי להשגת מטרותיו.

הכוון מקצועי/קריירה/ניהול

שאלון MBTI מסייע לך לזהות תחומי עיסוק וקריירה ההולמים ביותר את אישיותך ואת סגנון ניהולך האישי בדגש על חוזקותיך . המסר של MBTI הוא DO WHAT YOU ARE

ניתוח ושיפור תקשורת זוגית/הורית

לאחר מילוי שאלון הערכה עצמית של MBTI אותו תמלא אתה ובן/בת זוגך תוכלו לגלות יחד את הדומה והשונה ביניכם,את סגנונות התקשורת של כל אחד מכם וללמוד לתקשר טוב יותר אחד עם השני. כנאמר :"אין זוג לא מוצלח יש זוג לא מודרך"

הכוון אישי לקראת פרישה

הפרישה מייצגת סגירת מעגל ויציאה מעולם העבודה לעולם חדש חופשי ולא מוכר. באמצעוח שאלון MBTI וניתוח אישיותי תוכל להבין כיצד להערך לקראת ההתמודדות האישית שלך עם מציאות חדשה בחייך ולסלול לך נתיב חדש ההולם את מי שאתה בתכנון עיסוק חדש ומיצוי שעות פנאי

סדנאות MBTI לתקשורת מקרבת

סדנאות MBTI לתקשורת מקרבת הינן חוויתיות . הן מקנות לך כמשתתף 2 מטרות עיקריות: 1.תובנות אודות סגנון התקשורת האישי שלך -מהן חוזקותיך לצד נקודות עיוורונך וכיצד מומלץ להשתמש בהן להשגת הצלחות בחייך 2.מהם סגנונות התקשורת של טיפוסי אישיות שונים ממך,כיצד להבינם ולחבור אליהם ממקום מקרב ולא מתנגש , כיצד להיתרם מחוזקות האחרים ולהעניק מחוזקותיך לאחרים. אופן ההפעלה: הסדנה משופעת בתרגולים ויוצרת שחרור רגשי,קרבה והעצמה אישית ובין אישית בין המשתתפים למי מתאימה מתאימה:לכולם מנהלים,צוות,חוגי בית ,ציון ארועים אישיים,פו"פ,זוגיות ומשפחה.

תקשורת מקרבת לפי מודל MBTI- למנהלים/צוות/פורשים

אימון אישי או סדנה קבוצתית למנהלים ולצוות לפיתוח אישי וקידום . למנהל ולעובד-יכולת לזהות דרך שאלון MBTI מהו סגנון הניהול האישי שלך כיצד הוא משפיע על התנהלותך האישית ועל התנהלותך עם האחרים. גילו חוזקותך לצד נקודות חולשה,כיצד אתה נתפס בעיני האחרים וכיצד האחרים נתפסים בעיניך. השאלון מלמד אותך כיצד להבין טיפוסים שונים ממך ממקום מקרב ומשלים ולא מאיים ומתנגש. האימון האישי והסדנה אודות השחמוש במודל משולבת בהפעלה חוויתית אישית ובין אישית כמסע מרתק לגילוי עצמך והאחרים .